magsjuk ?

usch, fan vad jag mår illa. är hemma från skolan i dag , igen.. var ju hemma förra veckan också, är jag aldrig riktigt frisk ?
vaknade flera ggr i natt och mådde illa, höll på att kräkas med lyckades somna om. usch.

men när man är sjuk så får man ju faktist ligga hemma och kolla på film och dricka avslagen cola. Mamma köpte en cola på 1,5 liter , så nu klarar jag mej i  några dagar. Skakat flaskan som en idiot har jag gjort och sen hällt upp i glas och blandat runt. 



Och somsagt, när man är sjuk får man ligga hemma och kolla på film och sova med gott samvete.
Idag kollade jag på Beck - annonsmannen, och det här är ju helt klart den bästa scenen .
Fast jag är sjuk och inte brukar vara på så gott humör då så har det här klippet fått mej att skratta flera gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0