Jessiebelle

Idag när jag kom hem , så planerade jag då att plugga hela dagen, men efter ett sms från Jessiebelle, som jag ska till Hultsfred med, som undrade om vi kunde hitta på något så kunde jag helt enkelt inte sätta mej ner med läxor och annat. Så det får bli i morgon.
Eller ikväll ska jag faktist läsa ur engelska boken , go and ask alice, som jag började med igår. Vet inte riktigt vad jag tycker om den, helt okej tror jag. har bara kommit några sidor ur den.

och en kul sak som hände vid tempo .

jag köpte en mjukglass , och sen så satte sej jag och jessie och jag vid bänkarna och njöt av solen. och sen, ungefär en halvtimme efter , så kom han som jag köpte mjukglassen av med en till mjukglass och bah:

han : en sa att du klagade på att du fick för lite glass!
jag : eeeh, va ?
han : ja, och nästa gång du inte är nöjd så ska du klaga hos mej och inte till någonannan!
jag : eeh , whaat?! jag har inte klagat på någon j*vla glass.
jessie : men hon har inte gjort det ?
han : jaha.. men okej.. då får du den här glassen iallafall :)
jag och jessie : ASG!

men då fick jessie den av mej iallafall. haha , helt konstigt.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0