Hemma

äntligen är jag hemma, hemma hos mej.

har ju sovit hos mamma och pappa i ca en vecka , jag vet inte riktigt varför, men i början av veckan var jag ju sjuk, det är ju en anledning.
 och vet ni ? jag har faktist haft hemlängtan.
 jag har saknat det här stället så förbaskat mycket, hela min barndom tillbringade jag ju här. mormor och morfar hade huset på samma tomt, jag var hos de hela tiden, från morgon till kväll. Mormor och morfar, de som stog mej allra närmast.  Saga som granne, och våran vänskap bara växte, och idag är hon min bästa vän, och jag är så jävla glad över det.<3

Ska snart gå och lägga mej, ska bara kolla på tider tills i morgon och plocka fram kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0