26 Maj

Kulkulkul.

visst blir man glad när ens lärare inte säger till när man är ledig ?
Jag och malin ses i skolan idag , like always, och frågar Ulrika, våran servislärare, om vi ska ha servering eller om vi ska ha kök , eftersom att vi har bytt från kök till servering, och vi var osäkra om det var likadant med livsmedelskunskapen.

Och då säger hon att vi är lediga idag ?! Asså hallå, det är inte första gånger Janne inte säger till när vi är lediga så elever har kommit till skolan fast vi är lediga. Suck
Vi har ju inte matte heller eftersom att vi har avslutat den kursen , så vi kom dit helt i onödan.

Jag och malin åkte iaf till Berga och köpte en varsin glass där. Men malin skulle till Täby C med sin syster sen, (som denna gång inte klev i tuggummi som hon gjorde igår, två gånger. hehe..) så jag stog själv sen och njöt ut av solen. Så himla varmt nu så det inte är sant. Äntligen, och snart gröna lund, lov, thailand och hultsfred. fatta om jag längtar ?

Men jag hade iallafall lite tur idag, mamma skulle in till berga så jag fick skjuts av henne hem iallfall.
Köpte lite saker till thailand också , så jag lägger snart in en bild på kjolen jag köpte. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0