090515

hej bloggen !

förlåt för dåligt uppdaterande .

Nationella prov i engelska idag. gick bra, fick G, det var rätt lätt eftersom att det var det muntliga och min engelska är ju inte så hemskt dålig när det gäller att snacka, det är jag ju rätt bra på.. ;)
Sen var det datakunskap, då vi skulle antingen göra en meny eller ett collage av sitt intresse. Var rätt kul faktist, men sen vart typ alla deppiga för vi måste lämna in våra skoldatorer före sommarlovet där de ska rensas, så vi fick gå tidigare. haha. bästa som finns på fredagar - att gå tidigare  !


Träffade både Zimon med Zäta, som alla sa förut, men jag kände inte igen honom men  , aja. Sen träffade jag ju Jennifer också  , det var kul eftersom att det var grymt länge sen, typ ett år sen ?

Nu ska jag äta middag , have a nice day my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0