Plugg - Onsdag


såhär seriös brukar jag vara på våra datakunskaps-lektioner.



Hade utvecklingssamtal idag , gick bra. hade dock ganska mycket frånvaro , 17,9 % , men jag har ju som sagt varit sjuk och sånt, men det gick bra iallfall.
Har inte lämnat in alla uppgifter i idrotten än , så de håller jag på med nu. jag har två uppgifter kvar som handlar om stress och sömn, sen är jag klar. så himla härligt.


Och dessutom så känner jag att jag är i stort behov att åka bort. Jag känner mej trött och blir irreterad över skitsaker i storlekar som flugskitar.


kram


Kommentarer
Postat av: Corinne

Med andra ord låser du alltid in dej på toan på alla datakunskaps-lektionerna x)

2009-03-18 @ 19:17:13
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0