Our Song




Tisdag idag , igår var det kök hela dagen , från halv nio till halv fyra .
det är kul , men inte när man känner att man börjar bli sjuk . Och dessutom så fick de flesta baka och vad fick jag göra ? koka potatis och sen packa upp varor , men då så fick jag iallafall vara med malin och natalie.
Efter det så var det öppet hus , det började klockan fem och pågick i en timme , det var faktist rätt kul .Vi bakade och sådant .

Och idag då , tisdag. Min förkylning har brytit ut något totalt. Min hals värker, min ryggrad värker (får som sagt jämt ont i nacken när jag är sjuk och det börjar i ryggraden)  och jag är så himla täppt, så idag blir det en lugn dag med film och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0