one, two, three, four..


Bilden är inte från idag



Jag är fortfarande sjuk , huvudvärk, likblek och har har varit nära på att svimma i köket två gånger idag.
Gud vad jag längtar tills jag blir frisk, då ska jag ut och fota, hänga i stallet, vara med kompisar och bara njuta och längta till sommaren.

Imorgon så hade jag faktist tänk att göra lite nytta, om jag mår bättre (vilket jag har ställt in mej på). Jag hade tänkt att rensa min garderob och necesär och kanske städa upp lite i mitt rum. Det är ju så härligt när man får allt klart.


Men nu så ska jag faktiskt gå och lägga mej, är så grymt trött

.

Ha en fortsatt trevlig helg ! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit höll du på att svimma :O ligg i soffan med täcket och datan så bliru frisk fortare (a) :D<3

2009-03-10 @ 22:36:44
Postat av: linnea

stackare ;/ <3 hoppas du blir frisk snart :)

2009-03-11 @ 18:27:26
URL: http://linwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0