29de Mars



Förlåt för sämst uppdaterande,men jag har helt enkelt inte haft något blogg-lust , men jag har faktist försökt med att få ihop iallfall ett liiiitet blogginlägg men det har inte gått något bra..

Soo , idag har jag varit på stall-möte , träffade saga där också , kul att träffas igen  <3 sen så när jag kom hem så gick jag ner till stallet och tog mej en lugn skritt-tur, så himla härligt att få stoppa foten i stig-bygeln när man känner att allt inte riktigt går som det ska, eller hur ?


I lördags så började jag, mamma och pappa att packa upp där jag ska bo , planerar att flytta in om två veckor, jag längtar oh yes i do . Vi skruvade ihop sängen , kopplade in tv:n, torkade ur skåpluckor o.s.v. Ska bli grymt kul , speciellt att få bo granne med Saga igen <3 , det var ju flera år sedan .


I morgon är det måndag igen (man borde göra om måndagar till en helgdag) , så ska jag, malin, michelle och alex stanna kvar i skolan efter vi har slutat och träffa niorna som har sökt in till vårat gymnasium som andra handsval och neråt , så de ska få se hur det ser ut osv, så de kanske skulle ändra sej .

Nu ska jag försöka somna om (gick nämligen och la mej för en och en halv timme sen men kunde inte somna) , så svårt när man har ställt om klockan till sommar-tid, men det är det värt ! Vi går mot ljusare tider..

e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0