Lazy Days

Underbara dag idag altså.
Gick halvdag eftersom att kursen i Matte A är avslutad . I dag pratade vi om våra betyg i kök och servering. Är jättenöjd med mina betyg, G (+) i köket och MVG i servering. fyfan vad glad jag är.

Sen så gick jag och Malin till stödmatten iallfall och hörde hur det gick på nationella , blev godkänd, men det var på håret. Vid 19 poäng blev man inte gokänd och ni kan ju gissa vad jag fick ? 20, oh yeeaaah. 

Sen när vi hade fått reda på vad vi fick, så åkte vi till Berga och köpte glass. Börjar bli en liten tradition det här . Det måste vi sluta med, annars kommer vi att rulla fram vid skolavslutningen. 

Sen kom mamma och vi åkte till Täby och handlade lite till Thailand !! Laddar alldeles strax över bilder till bloggen så ni får se vad jag köpte.  

under tiden får ni underhålla er med min nya droglåt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0