You spin me right round like a record baby

God Morgon !!


Fortfarande hemma och är sjuk, men jag ska till skolan i morgon iallfall, och då kommer det att bli ändå mindre uppdateringar än vad det redan är.
Trodde att jag skulle ha en massa tid att blogga under tiden jag är sjuk, men så blev det ju inte.
Eller i början , i fredags så bloggade jag ju mycket och då hade jag även besöksrekord.

Men nu så har det ju inte blivit så mycket av ..

Det måste det bli en ändring på ! ;)

Nu på "morgonen" så har jag inte gjort så mycket förutom att ha tagit en varm morgondusch , kollatpå Desperate Housewives och lackat naglarna. Viktigt info , ohyes..

Ska slänga in ett dagens tips senare idag också ! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0