Tatuering

Åh jag är så sugen på att tatuera mej igen !


Jag vet dock inte vad jag ska tatuera isånnfall, men jag vill så gärna !

Det är ju iförsej ett bra tag jag kan göra det då jag tatuerar mej när jag är i Thailand , så jag har ju tid att tänka på den saken .


Jag har ju länge velat tatuera mej på handleden och att tatuera mitt namn , men vi får se hur det blir med den saken .

Men jag vill också tatuera något lite större än de två jag har nu .


Och om de ska vara något lite större så vill jag ju att det ska vara genomtänkt , så att man inte ångrar sej typ när man blir äldre.

Det är ju grymt snyggt att ha en liten tatuering bakom örat .

 Ena min tatuering, gjorde den den femte Januari 2008 <3

Kommentarer
Postat av: Solli

vad fin den är! men gjorde det inte ont?



Kram!



ps.ja, det är mkt roligare att träna med kompisar!

2009-01-11 @ 02:16:39
URL: http://sollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0