Tack !

Måste bara säga tack till alla söta komentarer jag får ! uppskattar det verkligen !

Men tyvärr så kan jag inte svara på alla komentarer , men försöker svara på de flesta, men ni ska veta att jag blir så himla glad !


Nu så mår jag iallfall lite bättre , har tagit en Ipren och ätit vaniljglass , ett måste när man inte riktigt är kry ! ;)

Jag har iallfall planerat att försöka bli frisk tills på måndag , för jag vill till skolan på tisdag och må bra och träffa alla igen.

Nu så ska jag bara ta det lite lungt tror jag , äta lite mer glass senare ikväll och kolla lite på körslaget som sjunger för fulla halsar på tv som går i bakrunden nästan varje lördag. Hur brukar ni få lördagskvällen att gå ? :)

Kram

Kommentarer
Postat av: michelle

Myyys! Vill också ha mys! :O blir inge mys och jag kan inte sitta still är helt cp i kroppen, vill sitta och glo på film men finns ingen bra.. :( hoppas du blir frisk till skolan! :D Inge kul utan dej ju! :( <3<3<3

2009-01-10 @ 20:43:32
URL: http://miicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0