Snygg Manikyr



Igår när jag missade bussen så sprang jag in i centrumet och köpte med mej hem ett Fransk Manikyr kit från Depend.
Priset var nersatt, så den kostade bara 99 kronor .

Den jag köpte är i en rosa ton, vilket jag tycker är snyggast , men det finns ju även i beige ton.

Man får med instruktion"bok" (snarare en lapp)
och mallar om man vill få den vita kanten väldigt jämn, men jag brukar skippa den .
För att om baslacket inte har torkat ordentligt och man har mallar så blir det ju "skrynkligt" och ojämt på baslacket , och det är ju mindre snyggt.

Depends märke, har jag ju redan sagt innan, är jättebra , och priset är ju inte så farligt , och det torkar någorlunda snabbt också. Så man behöver ju inte vänta så länge för att få lacket torrt , vilket är bra .

Så nu sitter jag har med superläckra naglar ;) Jag har använt kittet tidigare och jag är nöjd.

KRAM


Kommentarer
Postat av: michelle

hahaha, jag brukar ta tejp som mallar och sen ha det där färgade lacket över! ^^ <3

2009-01-10 @ 01:06:48
URL: http://miicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0