nymålade naglar

klockan är 21.35 just nu , är hemskt trött, och då är man ju smart att sätta igång att måla naglarna, noot.
men så blev det iallfall , snodde moas ide om fransk manikyr och prickar i färgglada färger .
lägger upp bild i morgon på det .

Bildlektionen var faktist ganska kul , men skulle rita ett självporträtt, men ändå inte. man skulle liksom rita det som var typiskt än själv , rätt kul faktist.




Idag på gympan så var vi i gymmet igen. Malin är en suverän insperationskälla , hahha. Jag tog 20 i bänkpress idag (mobba inte!hhaa) x 30 , så jag är rätt nöjd iallfall.
Som uppvärming så hade vi bandy och fotboll igen, och alla lag jag kom i förlorade. haha .

Men nu så funderar jag på att ta en sista kisstur med lille kotten och sen hoppa i säng !

Ha det bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0