Nybadad och nybäddat

Mysigt att ha gjort en egen ansiktsmask och minuterna efter det vara nyduschad och ha smort in sej med sin favvolotion och en nybäddad säng bara väntar på en.

Det är ju hur mysigt som helst !

I morgon är det ju första skoldagen för min del  , och den börjar klockan halv tolv så det räcker om jag tar tiobussen och så börjar skolan med lunch och sen efterdet så sticker vi till Röllingby och åker skridskor med klassen  !
Eller jag tror iallfall att vi börjar halv tolv , för alla säger olika, så jag blir ju lite osäker asså.. Men jag , malin och alex kommer vara där halv tolv iallfall. Så om vi börjar halv nio så är det ju ingen av oss som kommer sent ensam . Haha.

Men nu ska jag bara slänga upp "dagens tips!" innan jag går och lägger mej, så nu får ni sova så gott ! Nattinatti !

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0