God Morgon !

Jag som inte skulle blogga idag så är det det första jag gör när jag går upp..
Men det blir nog inte så stor uppdatering idag.

Sandra åkte btw till Gran Canaria idag och jag saknar henne, och jag vill också åka utomlands..

Jajust det, jag diskfragmenterade datan inatt också, och det blev typ ingen skillnad.
Så jag måste köpa mej några skivor så jag kan lägga över lite bilder i så jag kan rensa datorn. Det är ju så mkt bättre om datan skulle krasha .  (stavning?)

Nej nu ska jag börja göra mej i ordning, sitter fortfrande i pyjamas!

Kommentarer
Postat av: Moa

Men Eve! du och åker ju sen , då jävlar :'D <33

Det är ungefär bara ett år kvar (A)

2009-01-01 @ 13:01:11
Postat av: Moa

Snart åker ju vi ner! :'D eller okej , om ett år ungefär (A) <3333

2009-01-01 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0