Fizzy - So Cool , So Magic

Slänger in ett dagens tips , och denna gång är det ännu en parfym .
En parfym som jag köpte åt mej själv för två år sedan , som luktar helt underbart. Parfymen heter Fizzy by Alyssa Ashley.

Den luktar verkligen fräsht och man älskar att spraya på sej den på morgonen efter morgonduschen så som att spraya på sej den till fredagskvällen.

En väldigt feminin doft med en stänk av sommar .

Parfymen passar , precis som den förra parfymen jag tipsade om, kvinnor i alla åldrar. Jag köpte faktist den här parfymen till min mamma i julklapp .

Parfymen kostar ca 180 kronor och det är beroende vilken storlek du köper på flaskan . Det finns som sagt en lite mindre och en som är lite större.
Parfymen räcker också ganska länge och även doften sitter kvar på huden i flera timmar .


KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0