DKNY Be Delicious,,

Min absolut favoritparfym är absolut
DKNY Be Delicious !

Den doftar helt underbart och passar alla kvinnor i olika åldrar.
Doften sitter kvar i flera timmar, så om man sprayar på ett spray på morgonen så kan man fortfarande känna doften vid middagsbordet .

Den luktar som nyplockade mogna gröna äpplen , så den luktar väldigt fräsht.
Parfymen finns i olika dofter , men den här är min absoluta favorit.

Parfymen har länge legat på topp-listan,  och jag är inte ett dugg förvånad över det.

Parfymen är dock inte det billigaste , men den håller väldigt länge så den är värd varenda öre .

Den kostar mellan 259 kr till 369 kr. Jag köpte min på taxfreen för ca ett år sedan när jag skulle till Thailand .

Parfymen passar perfekt till varje årstid.

Jag rekomenderar den verkligen , och om du vill känna doften av den så kan man ju gå in på Kicks och "låna" ett spray eller två .

Kram

Kommentarer
Postat av: S A N N A

sv: åh tack så himla mycket sötnos! :*



hoppas du får en bra kväll! <3

2009-01-10 @ 21:42:29
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: S A N N A

sv: den köpte jag på only i april. Tror den kostade 169 :-



:*

2009-01-10 @ 22:05:16
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0