den fjortonde januari tjugohundranio 18.57

Hej bloggen !


Gud vilken dag . Först hade vi svenska , som var mindre kul.. Vi typ , hmm, ja vad gjorde jag ? Satt och petade på Alex och Mickis och gjorde konstiga ljud.. I'm wierd , oh yes iam.


Sen hade vi gympa , som var ganska så mycket roligare ! vi hade gymmet, men jag har fortfarande ont i ryggen och nacke så jag var lite, hmm, oinspirerad  ? ohyes.

hah , men nästa vecka, då jävlar.
Sen så hade vi bandy och fotboll , och bandyn var extremt kul !
Vi hade typ "först till fem mål" , och när det låg 4 - 4 så gjorde faktist jag mål , helt otroligt !

Fotbollen var väl sådär, skulle gärna ha fortsatt med bandyn, men aja. Kul var det iallafall .


Skriver troligtvis mer senare, men ikväll så ska jag gå och lägga mej tidigt ! Jag sov som sagt bara i två timmar idag.....


Kommentarer
Postat av: michelle

aaw, hahaha, du är ju bääst, jag och jag som gjorde ett mål precis innan dej! XD tyckte inte du att johan verkar vara lite dålig förlorare? :O haha XD du var asbra idag, tack för hjälpenpåsvenskan btw! :D <3<3<3

2009-01-14 @ 20:28:54
URL: http://miicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0