26 Januari 2009

Hmm, efter en lång skoldag så är jag äntligen hemma !

På morgonen hade vi servering , vilket bestod av ett race med att balansera åtta glas på en bricka med ganska mycket vatten. Jag fick sämst tid, igen. Jag är inge vidare på det där..
Sen var det oförberett prov , jag tyckte att det gck rätt bra, men men man kommer ju på typ alla svaren efter..

Sen var det köket, kul, vi gjorde rödvinsås och vitvinsås, lärde oss om olika rotfrukter och sånt. Ganska roligt faktist.

Sen pratade vi lite med Janne om matlagningstävlingen som jag, alex, michelle och malin ska vara med i i maj. Spännande !

Men nu är jag hungrig, min mage vänder sej snart utochin.. Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0