24 januari 2009

förlåt för sämst uppdatering igen, jag har bestämt mej för att inte blogga lite mkt på helgerna som jag kommer att göra på vardagarna.
För jag sitter ändå och påbörjar inlägg, men sen så raderar jag allt för jag får verkligen inte ihop något bra inlägg liksom,händer inte så mycket på helgerna..

Idag har jag inte gjort så mycket, sov till kvart i elva och sen låg jag och läste, det var asmysigt faktist.
Efter typ tre timmar så stack jag ner till stallet och fixade där .

Och nu så sitter jag här.

Som sagt , det händer ingenting på helgerna.


Skulle ha tagit en ridtur idag också , men det är världens isbana utanför vårat hus, så man skulle inte komma en dm med en 425 tung häst..

saga jag saknar dej


Kommentarer
Postat av: saga

åh önskar jag kunde vara hemma, hos er,hos min familj, önskar så att allt kunde vara som vanligt...<3

2009-01-25 @ 18:19:29
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0