090116

Dåligt uppdaterat idag  , inget inlägg alls faktist .

Skola idag, fredag,  härligt med helg =)
Sista korta dagen också, då vi bara går till halv 12,  men vi fick gå en halv timme tidigare . härligt.
Hade
livsmedelskunskap idag , vi arbetade om en krydda som Janne delade ut, jag fick arbeta om kardemumma, det var faktist ganska kul. Sen fick vi "redovisa" det inför klassen och sen fick vi gå. Så jag hann med 12-bussen, så jävla skönt. Jobbigt att missa tolvbussen så måste man vänta till 14-bussen..

Imorgon ska jag vara med Moa också ! Kulkul! KRAM

Kommentarer
Postat av: michelle

ååå, nu vill jag ha sommar ännumer när man ser glass! xD <3

2009-01-17 @ 15:32:13
URL: http://miicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0