Täby Centrum

Idag drog jag och Sandra till Täby.
Och shit vad jag var sen ! Trodde självklart att jag hade gott om tid på mej, men icke.
När jag stog med rullar i håret och stog och föna och spreja och allt vad jag hade för mej , och bara av en ren slump kollar på klockan och ser att bussen går om tio minuter. Så det var bara att slänga ner hela necesären och hårborsten i väskan , hämta busskortet, slita ur hår-rullarna (som likt förbannat sitter som klister i håret) och springa till bussen.

Jag fick med mej hem underkläder och en vit tröja med Sue Ellen från Dallas, alla klädesplagg från H&M. Tröjan kommer förmodligen upp på bild i morgon !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Du blir alltid bra på kort -.-





Jag älskar dig med<3

2009-02-25 @ 23:14:23
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0