Svenska Redovisning

Gud vad härligt , idag så har vi redovisat svenskan. En muntlig redovisning med powerpoint.
Fick dock bara G på den, men jag är nöjd iallfall.
Vi ska göra fler sånahär övningar , så då vet jag iallfall vad jag sak tänka på och vad jag inte ska göra.
Så duktig som jag är så glömde jag bort att presentera det jag hade arbetat om och sen så glömde jag att ha en avslutning. Men våran lärare var nöjd med det jag hade gjort iallfall, och det är ju kul när man får positivt omdöme.

Men vi har lunch om tio minuter, och jag ska plugga varje liten minut av den, så ha det bra!

Aloha !


Kommentarer
Postat av: michelle

smsa när och var viska samlas imorgon om du ser det här om du inte redan sagt det till mej så är du asasnäll! ^^ <3

2009-02-02 @ 21:28:46
URL: http://miicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0