Läkaren

Idag var jag hos läkaren.
Har inte varit riktigt kry under den senaste veckan.
Natten mellan lördag och söndag så höll jag på att svimma fyra gånger. Ni vet när man håller på att svimma men inte riktigt gör det? När allt bara gungar och snurrar och man vet inte vad man gör och man hör ingenting ?
Så vart det. Den sista gången fick jag tinnitus som tjöt så himla högt och efter ett tag började det brusa.


På måndagen så var jag likblek och halva mina naglar var aldeles blåa. Inte en ljusblå nyans,  utan riktigt blå, ni vet den blåa nyansen som det är på gräddfilsförpackningen?


Igår när jag var ute och gick med Sandra så hände nästan samma sak, jag började kallsvettas, och fick ta av mej jacka, halsduk, munktröja, allt. Så jag stog endast i linne mitt ute i det väldigt kalla vädret , utan att frysa det allra minsta.


Så då bestämde vi oss för att åka till läkaren idag.

De gjorde EKG tester, tog blodprov, kolla blodtrycket, lyssnade på hjärtat, kolla reflexer, kikade på min puls,   och kollade om hjärnan hängde med min kropp.


Men de drog iallfall slutsatsen med att jag har lågt blodtryck, men jag ska även till en öron,hals och näsdocktor någon gång nästa vecka.

De pratade även om andra sjukdomar som kunde hänga ihop med mina naglar, men jag kommer inte riktigt ihåg vad den hette.. men så ligger det till iallfall.

grattis till den som läste allt !

Ciao


Kommentarer
Postat av: Moa

Aou , krypa på dig gumman! <33

2009-02-07 @ 12:23:51
Postat av: AMANDA - Kläder och skoj.

usch, hatar spurot :P

2009-02-07 @ 15:54:49
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hej hej kul att du hittade min blogg! HUr hittade du den?

Jodå det är bra nu, det blir allt bättre. Framförallt i skolan. Hur är det med dig?

Kul att du trivs i skolan!

2009-02-08 @ 19:32:42
URL: http://jennifena.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0