Grattis !

Åh vilken kväll.
Det var riktigt trevligt faktist.

Det började med att jag fick skjust hem från skolan av farsgubben , så jag hann inte köpa en present. Men eftersom att hans julklapp som gick på 400 kronor så fick det bli både en jul och födelsedagspresent.
Sen så kom våra grannar och vi åt tacos och hade det jättetrevligt.

Sen så fick jag vara bartender ;) Gjorde, enligt mej, en av de godaste drinkarna, nämligen CocoNut dream med några cl vodka och några cl malibu med glass och sprite. Mums !

Sen så gick Tommy hem och pappa gick och la sej, så det var bara jag, mamma, eva och anna kvar. Det var faktist jättetrevligt, vi pratade om allt från hårfärg, piercing och tatuering, till skalbaggar och råttor.
haha !

Ha det bra! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0