Evelina

Grattis alla Evelinor och Evyar där ute !

Idag är det vår namnsdag!


Fjärde dagen på praoen. I fyra dagar har jag och Michelle haft prao. Känns som om det är längre.
I fyra dagar har michelle varit i kallköket och jag i varmköket, lyssnat på Rammstein , Lars Winnerbäck och Rix FM i köket på Annorlunda Catering. (förutom Michelle som har fått lyssnat på lugna favoriter)

Det blir bara segare och segare att dra sej upp på morgonen, i morse hade jag bara en kvart på mej. Var så himla trött , så ska aldeles snart hoppa ner i säng.
Gud vad jag längtar till helgen ! Och framför allt, lovet ! Fem helt underbara dagar av lugn och ro.
Nä nu ska jag sova, känns som om mina ögon går i kors snart.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Evelina.

tack & desamma ;)

2009-02-18 @ 15:02:34
URL: http://elftefebruari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0