Coconut Body Scrub

Idag tänkte jag tipsa er om en jättebra body scrub .
Den kommer från The Body Shop och jag tycker att den är helt underbar.
The Body Shop har ett stort urval av olika dofter (som verkligen luktar helt underbart!!) av både lip balm , body butter,  body scrubs och massor mer. Jag använder just nu coconut (men den är dock snart slut) och den luktar underbart !

Man peelar huden för att få bort döda hudceller som sitter längst ut på huden. När man peelar huden så försvinner de döda så att nya friska hudsceller kan komma fram.
Body Scrub ger huden en fin lyster och gör att den ser fräschare och piggare ut.
Det härliga med den är att när man har peelat huden så stannar det fortfarande en "krämig" känsla efter den som är jätteskönt mot huden , speciellt om man har torr hud.

Ett bra body scrub har små fina och runda partiklar. När du väljer ut en scrub så testa lite av testförpackningen och gnid mellan fingrarna.

Pris: ca 140 kronor.

kram

Kommentarer
Postat av: Mizie

skulle inte vilja gå runt o lukta kokosnöt, haha, men jag har sett med andra dofter, kanske borde testa =)

2009-02-26 @ 15:00:53
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0