APU Day One

Snabb uppdatering!

Första dagen på min APU plats.
Jag var jättenervös, men det släppte när jag träffade Michelle.

Vi var framme klockan sju , och gick till pressbyrån och michelle köpte latte. (Nu är jag jättesugen på latte, funderar på att köpa mej en kopp i morgon faktist.)
Vi väntade till halv åtta och letade reda på vart vi skulle vara. Gick bra, men kom lite fel först, men det gick bra sen.

Vi blev välkommna av Fredrik, hur trevlig som helst.

Sen fick vi se oss runt och det var jättekul. Sen fick vi börja laga mat och sen lunch. Michelle var i kallköket och jag i varmköket. Och sen så fixade vi det sista och jag stekte maten jag gjorde, några potioner oxrullader.

Och nu sitter jag här. Ska snart sova, jag är hur trött som helst....









Haha, jag ser helt förskräckt ut!!

kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så jävla söt du är , ily<3333

2009-02-10 @ 17:57:47
URL: http://mrfemale.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt förskräckligt söt ja! :D <3

2009-02-11 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0