26/2 - 2009 Torsdag



Nu börjar kylan lägga sej. I morgon kommer det att vara ett helvete att ta sej ut på vägarna , nu vill jag ha 20+ grader och en massa sol och bad !

Nu känner jag mej så blek , nu vill jag ha en snygg solbränna. Någon mer som känner igen sej ? Som längtar att få gå i korta shorts och linnen med tunna axelband med ballerina eller gladiatorskor?
Ååh nu längtar jag bara ännu mer.

Min kropp är aldeles trött och seg. Och imorgon så ska jag upp ganska tidigt. Så nu så ska jag gå och lägga mej faktist. Nu får ni ha en fortsatt trevlig helg , och för er som har lov samma vecka som jag, altså den här, så sov ut ordentligt i morgon , njut av den sista lovdagen !
 
Ciao !


Kommentarer
Postat av: Leia

Fin header

2009-03-01 @ 14:22:31
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

men gud va gott med kiwi! love it

2009-03-01 @ 19:26:55
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0