22/2-09 Söndag



Bilden är dock inte från idag .


God Kväll !

Varför känns det som om det är Lördag idag ? Om det inte skulle ha varit lov i morgon så skulle jag nog ha blivit lite galen , är så hemskt trött och det skulle inte kännas speciellt positivt att gå upp i morgon bitti ..

Idag har det inte hänt så värst mycket .  Sov till halv tolv idag  , var otroligt skönt ! Sov oroligt inatt också , jag undrar varför.. Jag har sovit oroligt hela veckan.
Hoppas att det går över snart , för det är extremt jobbigt att vakna flera gånger per natt p.g.a mardrömmar och sånt..

Stack till stallet idag , och gud vilken snöstorm det är ! Igår var det typ ingen snö alls , och idag är det isigt och snöigt. Plogbilen åkte förbi för bara några minuter sedan..

Saga kom förbi också tidigare idag , tack för att du finns , jag älskar dej ! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: saga

kommer ALLTID finnas där för dig!!:)å tack för att du även finns där för mig!!älskar dig!!<3

2009-02-22 @ 19:18:56
URL: http://skavsnigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0