Internet



Hej bloggen !

Förlåt för kass uppdatering , men som jag har redan har skrivit så har jag ju ingen internet där jag bor nu , eller jag hade inte, nu är det fixat !

Jag har ett mobilt bredband från telia , som verkar funka jättebra och snabbt . Har dock bara använt det i drygt en timme , men än så länge funkar det finnemang .

Jag och min kusin har ju varit i stan , fick med mej två toppar och ett par svarta pumps . så jag lägger in bilder på det så fort som möjligt , för jag har kamerasladden hos mamma och pappa.

kram

Kommentarer
Postat av: caroline

hejsan du (: Din blogg verkar riktigt intressant. Kanske ska läsa varandras bloggar ? (: lägger till dig på blogglovin nuu :D

2009-04-10 @ 15:20:29
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0