Flyttat in !



Vet ni ? Nu har jag flyttat in ! Äntligen !
Det är därför  jag inte har uppdaterat bloggen för jag har inte fått något internet där än , men det kommer !

Jag har min kusin Sofia på besök så jag är inte helt ensam heller ! Härligt !
Vi har haft det urmysigt , första dagen så sjöng vi singstar och åt typ godis och drack påskmust, haha .
Andra dagen så åkte vi in till arninge och handlade mat så vi inte svälter, eheh .
Idag ska fia loppan plugga medans jag och mor min ska ut på en härlig ridtur i vårsolen, fia ville inte följa med.

Och imorgon så ska vi in till stan , kommer att bli härligt ! Hoppas att det är det är fint väder !

Men nu så ska jag kila ,so long !

Kommentarer
Postat av: NELLIE

Kommentera gärna mitt inlägg som heter "VILKEN OUTFIT GILLAR DU BÄST?" och kommentera vilken outfit du gillar bäst utav dom på bilderna. Snälla :) puss!

2009-04-07 @ 14:29:11
URL: http://nelliesroom.blogg.se/
Postat av: Moa

ÅHÅHÅH! du har flyttat in , gud va kul! <3

2009-04-07 @ 19:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0