Vår !

Nu är det vår ! Äntligen !!

Jag har sett nyckelpigor , blåsippor, tussilago och fjärilar. Så himla härligt ! Har varit 14 plus grader också , äntligen !
Hästarna har vårkänslor och är extremt pigga, härligt ! Min häst bockade med mej 2 gånger igår, busfröt mitt <3

Idag har jag varit i stallet sen halv nio i morse, riktigt mysigt ! Jag, mia och min mor tog en morgontur och när vi kom hem så började det dugga, så vi hade perfekt tajming.

Dagens planer, fixa där jag ska bo och sen så ska vi hämta kusinen min ! Vi ska ha grymt kul !

kram


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, visst är det underbart med alla vårtecken! :D

2009-04-05 @ 19:19:37
URL: http://chocolatechic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0