Torsdag

Hejsan bloggen !
Idag gick jag till skolan, men jag mådde inte bra under dagen, helt förkyld, men jag var inte den ända, Rikard hade också åkt på en förkylning .
Funderar på att gå till skolan imorgon eller inte , jag vill verkligen, men om jag inte mår något bra så ska jag ju inte befinna mej vid maten och sånt , med tanke på att man inte får ha nagellack p.g.a hygieniska själ.

Idag i skolan så började vi med engelska från halv nio till halv tolv med rast i mellan , det var faktist helt ok .
Vi fick arbeta med datorerna.
Det gick bara bra, vi sk nu arbeta med musik och sådant , roligt roligt .

Sen var det lunch, det bjöds på potatisgratäng med broccoli (stavning?) och nått köttaktigt .

Sen hade vi matte i två och en halv timme, ush ! Jag hatar matte! Men det gick faktist bra , vi typ arbetade med bråk och sådant . Vi fick sluta en halvtimma tidigare :]

När jag skulle hem tog jag bussen med Alex till berga centrum, där jag sedan mötte Jessiebelle . Vi gick in i Åkersberga Centrum för att jag höll på att törsta ihjäl ! Bussen skulle ändå gå om 30 minuter, så vi hade gått om tid.  När vi kom tillbaka så kom Fredrik, så vi åkte tre tsm hem till ön. :-)

När jag sedan hoppade av vid "min" busshållsplats, så fick jag världens svimmningsattack, inte kul . Så jag halvsprang hem , och när jag kom hem så tuppade jag nästan av mitt på golvet , inte kul . Men jag mådde bättre sen med 4 olika piller och vatten^^
Sen åt vi middag och flyttade hästarna, ni skulle sett Sunnys pannlugg.. FULL av kardborrar.. Såg ut som ett getingbo , lilla gumman min <3
När vi kom hem kollade vi på Idol.

Hm, ja, det är min dag , jag borde igentligen ligga och sova nu, men jag är inte trött, kommer vara helt död imorgon om jag går till skolan, hihi .



Mer kommer imorgon . ^^ Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0