Tokio Hotel Prylar Säljs .

Hej Bloggen!
Nu säljer jag mina Tokio Hotel Prylar .
Anledningen är att jag behöver pengar och att jag har tröttnat på bandet .
Är du intresserad av någon av tröjorna så kontakta mej på
[email protected] så diskuterar vi priser m.m.
Alla tröjor säljs självklart nytvättade .
Kolla på storlekar m.m för jag tar inget ansvar om du köper en tröja med fel storlek.
Jag tar inget ansvar för postens eventuella slarv eller hantering.
Köparen står för frakten.
Betalning sker via kuvert till min brevlåda.
Jag skickar varan såfort jag har fått pengarna.
Om det står "Paxad!" efter en vara betyder det att en person redan är intresserad men jag inte har fått kontakt med personen än. Är du också intresserad av varan blir det högst erbjudande.

Tröjor :
1. Tryck Fram :                                Tryck bak :
    Storlek  Small men är stor i sorleken så passar mej som har Medium.


2. Tryck fram :                      Tryck bak:
      Storlek Medium,  Köpt i Thailand.


3. Tryck fram:
   Inget tryck bak.   Sorlek smal, är som en XL.  SÅLD!

4. Tryck Fram:                                  
   Inget Tryck bak. Storlek Medium.



5. Tryck Fram:                       Tryck Bak:
                  Storlek Medium . Sälj lite billigare p.g.a. att jag har änvänt tröjan mer än de andra .


6. Tryck Fram:                         Tryck Bak:
         Storlek Small, Någoy stor i storleken



7. Tryck Fram:


     Inget Tryck bak. Storlek Medium.


8.  Tryck Fram:                              Tryck Bak:

              Storlek Medium, Köpt i Thailand.




9. Tryck Fram:                            Tryck Bak:


                Storlek Medium .   Säljs Lite Billigare än de andra tröjorna p.g.a lite sämre tryck .





10. Tryck Fram:                                  "Brösttrycket"                   Tryck Bak:

                      Varm Hood Tröja med dragkedja och luva. Storlek L . Som ni ser har bröst trycket tappat färg vilket gör att priset blir lite billigare. SÅLD!
 

11. Tryck: (Lika dant tryck även bak)
   Varm Hood Tröja med Dragkedje och luva. Storlek L.  Säljs ENDAST om jag får ett bra pris. SÅLD!




Nu till Affischerna. Dom har jag satt pris på. De postrar som det inte står nått mått på kommer från tidningar och de är i "vanlig" storlek.

12.
  Bilden då Tom har den svarta tröjan är det en bild på Georg på baksidan. Den ser ut så här:
.  Bilden på Bara tom är ca 12x10 cm och bilden på Tom och Georg är ca 13x10 cm.  2 kronor/St.  Urklipp SÅLD !


13. Poster fram och baksida:
  . Lite trasig upptill och ner till, men syns knappt.  15 kronor. från Okej.


14. Poster framsida, ingen baksida.

   15 kronor från Frida.

16.   Poster fram och baksida
 Poster med Autografer!! ca 58,5 x 43 cm, JÄTTEPLANSH! Stor artikel på baksidan! minst 70 kronor. Från Frida. Hör av er om ni vill ha bild av artikeln också.

17. Poster fram och baksida.
    Jätteposter! Bill och Tom . ca 58x43 cm! 40 kronor! SÅLD

18.  Poster fram och baksida.

    Jätteposter!! Bill och Gustav. ca 58 x 43 cm. 40 kronor!

19. Poster fram och baksida.
      Jätteposter!!Tom och Georg. ca 58 x 43 cm. 40 kronor!

20. Artikel från okej.

 Artikel från Okej. Samma storlek som okejtidningen. 10 kronor!

21. JÄTTEPLANCH + STOR ARTIKEL!!

 JÄTTEPOSTER!! CA 89 x 60 CM!! JÄTTEPOSTER OCH ARTIKEL PÅ BAKSIDAN!! Minst 70 kronor!




22.  Tokio Hotel Skor!

  Tokio Hotel skor storlek 40 ! om du har mindre fötter är det perfekt nu till vinter med ett par extra strumpor under ! 28 cm under fotsulan.   Kommer från deras hemland Tyskland .  Minst 500 kronor. köpta för ca 600.  Ena skosnöret är lite trasigt och ena metallringen som skosnöret sitter i är lite trasigt. Endast använde några gånger .

23. Tokio Hotel "Knappar"

  Tokio Hotel knappar, eller broshar (Stavning?)  Den stora knappen är använd och därför lite repig, men de små är helt oanvända!  Säljs i paket, 20 kronor. (Nypris för små är 5/st och för den stora 15 kronor) SÅLD!


LYCKA TILL!

Kommentarer
Postat av: rebecka

Om du vill kan jag gärna sprida detta vidare på min bdb, där jag har runt 140 thfans som vänner? :D

2008-09-02 @ 17:03:50
URL: http://thsweden.blogg.se/
Postat av: Cizzi

Är verkligen jätteintresserad av nummer 3 och nummer 10! Hur mkt skulle det kosta tillsammans och kostar frakt(var du nu än bor)? Du kan mejla mig eller adda msn(densamma som mejladressen) Så kan vi diskutera mera. Kram Cizzi- värnamo

2008-09-02 @ 18:28:51
Postat av: rebecka

KAULITZv@bdb :D

2008-09-02 @ 20:55:16
URL: http://thsweden.blogg.se/
Postat av: Leijla< 3

Den varma Hood Tröjan Är Snygg Hur mkt kostar den ;O

2008-09-03 @ 20:28:41
URL: http://kaulitztwiins.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej Leijla!

Vilken av hood tröjorna är du intresserad av? Som du ser är den helsvarta redan såld. Så jag antar att du menar den svart/rosa

Eftersom att jag fortfarande är lite förtjust i tröjan men behöver pengar , så säljs den endas för ett bra pris. Den är knappt använd och i mycket bra skick ! Hälsningar Evelina .

2008-09-04 @ 22:35:54
URL: http://evelinski.blogg.se/
Postat av: sara

Hur kan man trötta på Tokio hotel :S x) Men jättesnygga saker !

2008-09-05 @ 22:18:15
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Sussie

Shet kvinna du måste ha varit galen i dom. Själv gillade jag dom sjukt mycket sommaren 2007 men tröttnade också efter ett tag. Gillar dom forfarande lite, alltså skulle dom ha konsär skulle jag nog gå men jag är inget fan direkt längre.

2008-09-08 @ 01:52:25
URL: http://smootie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag är interiserad av den rosa/svarta hooden ! :D

2008-09-08 @ 20:08:34
Postat av: Wäww

Till Sussie: Haha , japp, var helt beroende, nu är jag inte lika galen i dom längre, men skulle nog gå om de hade en konsert .



Till Anonym: Jag måste ha din mejladress så vi kan diskutera, jag vet ju inte vem du är :-)

2008-09-12 @ 20:25:17
URL: http://evelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0