Tisdag och Sjuk

Idag är jag fortfarande förkyld , sååå drygt, jag vill verkligen inte !
Det enda jag har gjort idag är sovit , gjort mej iordning plockat ur diskmaskinen och så gick jag min promenad som jag skulle göra , visst var det härligt med fräsch luft i lungorna, men jag kände att det inte var bra för min förkylning, det blev bara värre . Kameran fick dock inte följa med .
Så nu sitter jag åter här . Tack och lov att Sandra också är sjuk så jag har nån att flumma med. :)
Nu ska jag fortsätta lägga ut mina Tokio Hotel saker som är till salu !

Hör av dej om du är intresserad. :)
 

 Ursäkta att bilderna är så suddiga, min mobilkamera är inte det bästa, ^^

PUSS

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - När du behöver hjälp bland kodmallar och stilmallar

Men tack!

Vad härligt att höra..=)

2008-09-02 @ 20:03:14
URL: http://designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0