Tidig morgon !

Hej Bloggen !

Idag har det blivit en tiiidig morgon .  Jag vaknade en timma innan klockan ringde, altså klockan 08.00 .
Och jag kunde inte somna om ! Det är ju lite konstigt , men det är skönt att inte sova bort hela dagen också .

Så nu klockan 18.40 är jag jättetrött och känner att jag snart ska gå och bädda min säng, duscha, göra hotell kunskapen och sen sova , måste ju faktist dra mej upp jätte tidigt imorgon . Är ju skola.

Och en av mina farhågor har slagit in. Det är att Maggie ska sluta på sitt jobb , och då måste jag ta bussen varje morgon, fatta vad jobbigt .
Den går ju klockan sju på morgonen .. så jag måste typ gå upp 06.00 på morgonen då , för jag behöver typ bara en kvart på mej varje morgon , men det e skönt när man känner att man har gått om tid på sej .
Så nu ska jag passa på att åka med henne så ofta jag kan (A)

Skriver kanske mer sen , ^^ Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0