Tacos!

Hurra hurra hurra !
ikväll ska vi äta Tacos ! Guud så gott , var hur länge sen som helst verkligen . Känns det som iallafall.
Jag blir hungrig av att bara tänka på det. Hihih

Idag så steg jag upp halv 12, men ställde klockan på halv elva, jag vet, jag är duktig. haha
Sen så åkte vi upp till affären och handla tacos ^^ mums

Ska bli en mysig hemmakväll idag , kanske.  Om Sandra inte skulle till ikea idag , för då så skulle vi gå på en promenad ikväll, äntligen ! :)
Då ska jag hälsa på Sunny älsklingen också , mår ju mycket bättre idag, så skola imorgon.
Skönt att äntligen bli frisk .

Och föressten , mamma ska in till stan imorgon , så då lovade hon att köpa body butter, body scrub och lip balmet till mej ! Jippie !
Har för mej att imorgon kommer att bli en bra vecka. Eller iallafall ett bra slut på denna vecka.


Puss på er, jag skriver mera senare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0