Täby

Hallå Bloggen !

Idag hade vi Hotell kunskap A. Det var sådär roligt . Det var lite långtråkigt...
På rasten skulle jag och Emelie<3 köpa frukost, och precis när vi kom och skulle handla så de bah : Men nu är mackorna slut ! Och vi bah, men ååh *dör* ^^

Sen så på hotellkunskapen så blev vi indelade i grupper , så hade vi bara en penna, så kastade vi den mellan mitt och Emelies bord , vi delade på den . Sen så skulle jag kasta tillbaka den , och den bah flög genom klassrummet, träffade Therese dataskärm , då den fick en ny studs, och den bah flög igen och träffade våran lärare Ullrika. Och alla garvade och jag bah, omg, shiiit......! haha ! Och då blev hon lite irreterad och sa att jag inte fick kasta längre (A) hon sa också att jag inte hade någon karriär som basebollspelare... ;)


Men iallfall..
Jag och Emelie stack till Täby och handlade lite. Ska lägga upp bilder på det senare, kanske, om jag orkar :)
Jenas, vitt linne , armband  och ett par skor till serveingen fick följa med hem .

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0