Snälla Ge Mej ??

Hallå !
Jag sitter just nu och bara suktar efter body butter och body scrub från www.thebodyshop.se !
Det luktar ju såå gott !
Jag vill ha body butter med coconut ! Jag skulle känna doften av kokosnöt nu om jag inte var förkyld ;) , Det är nog min favoritdoft, hihi :)
Som sagt finns den att köpa på www.thebodyshop.se för 165 kronor. Ska kanske beställa den ikväll :-)
En till sak från the body shop som inte skulle sitta helt fel är body scruben med samma doft, coconut . Den blir din för 215 kronor.
Den utlovas att ge en mjukare hud . Underbart. Nu blir jag sugen på ett nästa hemma spa.  Ska nog beställa varorna ikväll om jag har tid.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0