Skolan

God Morgon Bloggen!
Jag har en känsla av att denna dagen kommer att gå rent åt helvete.
Det började  med att jag försov mej till 7.17.. Maggie smsa och väckte mej och frågade om jag hade försovit mej då jag skulle åka med henne, så det var jättestressigt !
Ringde mamma, hon var på möte men kunde gå lite tidigare och skjusade in mej till skolan. Vilken jävla dag , och än har den bara börjat.
Men nu har vi svenska, eller vi har rast, så jag och Emelie äter frukost och väntar på att lektionen ska börja,. Vi ska tydligen läsa noveller och sånt shit.
Vi har gympa idag också, sista lektionen. Blir min första gympalektion här då jag har varit sjuk de tidigare gångerna.
Jag har också fått reda på att jag redan har fått 52 % frånvaro! Inte roligt..
Men om jag går på varje lektion i två veckor får jag behålla studiebedraget iallfall.
Så jag är ju liksom liiiiite (läs jätte) nervös inför föräldrarmötet ikväll.. Wish me luck ;)
Men jag skriver mer ikväll.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0