Sjuk

Hej bloggen !
Är sjuk idag igen.. Inte kul , jag ställde klockan imorse och gick upp , men jag mådde skit.
Ont i huvudet , feber , förkyld och en jävla motorsåg i halsen , mådde rent ut av förjävligt .
Inte så mycket bättre nu , huvudvärken har lagt sej något iallafall .
Ihelgen ska jag bara dricka te med honung och halstabletter i och sova och försöka bli frisk .


Och föressten  , en sak som inte gör hela situationen bättre , är att min tandställning har gått "sönder" igen!
Ni vet förut, så hade ju en "ståltråd" hoppat "ur" en av plupparna? en till sån har hoppat ur längst bak, men ståltråden har hoppat ur två pluppar längst bak, så ståltråden liksom ligger och bara är lös .
Jag vet, jag beskriver så bra. noot

men nu ska jag bara sitta och ta det lungt , slänger nog upp ett till blogginlägg innan dagen är slut :)


Puss


Kommentarer
Postat av: Mr-Female

du får krya på dej<3333333

2008-09-05 @ 21:57:58
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0