Regn och rusk

Hej Bloggen  !

Idag är jag fortfarande sjuk. jag blir så lack !   Jag får ju inte heller gå ut , och jag saknar mina kvällspromenader med Sandra !
Idag har det regnat typ hela dagen , typiskt ! Jag älskar att vara ute i regn .
Men det är jobbigt att det är så kallt . Och dessutom så startade jag dagen med att ta en kall dusch för att varmvattnet var slut . Men bra tryck var det iallfall.
Vi brukar ju inte ha det ;)
Jag längtar faktist till hösten och vintern , det är så fint ute då . Trodde aldrig att jag skulle tycka det själv ..


Längtar efter min vita dunjacka, den e såå varm och mysig ^^


Men aja, jag skriver kanske mer sen ;)

Puss


Saknar <333


Kommentarer
Postat av: Mr-Female

Saknar kvällspromenaderna me:(<3

2008-09-06 @ 21:59:02
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0