Onsdag

Ursäkta att jag har varit lite dålig på att uppdatera nu,  men min blogg har inte riktigt fungerat som den ska , men nu är jag igång igen !
Under denna dag har jag inte gjort alls så mycket som jag skulle ha viljat .
Jag har sovit bort hela dagen, hade ställt klockan på 10.00 men jag kom upp klockan 20 i tolv, vad är detta?
Jag ska ju till skolan imorgon, så jag kommer inte kunna somna. Får sova på bussen ^^
Senare idag så gick jag upp och kolla mejlen om någon mer skulle vara intresserade av mina TH saker .
Sen kom pappa hem och vi åkte upp till affären och posten så jag kunde kolla frakten på de saker som jag säljer .

Sen åt vi middag och en jättegod (läs jättefet) efterrätt .

Snart ska jag se på idol . Ska bli roligt ^^


Menmen, skriver kanske mer ikv, om jag orkar ^^, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0