Ny Bloggdesign!

Hej Bloggen!

Jag har nyss fixat lite med bloggen, fixade med blogg desigen. Ska fixa lite mera nytt sen , men ska vänta till Sandru har givit mej PH (AA) :) <3

Och jag e skyldig henne 16 kronor , måste komma ihåg och ge tillbaka det så fort som möjligt asså  , så seg med att lämna tillbaka pengar som jag e skyldiga folk. Dålig vana!

Aja, idag har jag varit ute på en ridtur i skogen och sedan red vi lite på ridbanan. Det gick bra, men jag längtar tills jag får ny dressyrsadel så jag slipper rida barbacka dressyr, det går ju inte lika bra då ^^

Och föressten! Vet ni vad som hände tidigare idag eller ? Asså jag stog i hallen, så var lampan tänd , och ytterdörren var öppen, fråga mej inte varför.. , men iallfall, så kom det in en asstor nattfjäril,och jag höll på att skita på mej .
Sen bah försvann den ;O Jag kmr sova skitdåligt inatt bara för det .

Men aja, jag skriver mer sen kanske . P u s s < 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0