Lördag

Asså guud, det känns som om det är söndag idag. Wierd.

Idag har jag varit med Sandra, vi var i stallet och tog en skritt tur runt söderskogsvägen.
Vi testade också Fleurs dressyrsadel på Sunny, jag tror konstigt nog att den passade bra faktist. Lustigt..

Men aja, har ont i ryggen. Ska göra några övningar med mitt plastband som jag köpte hos sjukgymnasten, svindyrt, 75 spänn för nått som luktar ballong blandat med lakrids..
Men aja, det ska ju vara bra för min rygg så det är ju bara betala och se glad ut.

Och jag måste upp till affären imorgon, måste ha rakhyvlar, måste raka benen! hahha

Men jag skriver kanske mer ikväll :)



ha de

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du att 75 kronor är dyrt? :o

2008-09-21 @ 15:56:16
Postat av: Wäww

Ja, eftersom att det bara är ett gummiband :P

2008-09-21 @ 16:54:15
URL: http://evelinski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0