LESS!

Åååh jag är sååå less på detta väder !!!

Det är ju nästan storm! Eller  njae, överdrev kanske lite , men det är blåsigt ! Blir såå less  ,   vill ju ha fint väder ju !

Mickis skulle komma idag och rida en sväng , men det blev tyvärr förhinder.

Men iallfall, Moa och jag ska på bio imorgon , och eftersom att Mickis tyävrr inte kunde , så kommer moa idag, så sover hon här också .Vi ska nog rida en liten sväng , om inte Sunny är helt galen av vädret, haha .
Jag och Moa ska se Patrik 1,5 tror jag att den hette. Hoppas att den är bra :-)

Jag och Sandra skulle ju rida igår, men Sunny bara sprang ifrån oss i hagen ,så vi fick inte tag på henne, även om vi lockade med äpplen och annat gott. haha .

Skriver mer ikväll kanske vad som har hänt under veckan eftersom att jag har varit dålig på att uppdatera ;) ha det <3

Kommentarer
Postat av: Linus

annars kan jag gi er tipset att se "Maria Larssons eviga ögonblick", såg den här om dagen, mycket sevärd

2008-09-27 @ 14:15:00
URL: http://linusdp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0