Kväll

Hela lördagen är helt bortblåst.
Vad har jag gjort idag ? Ärligt, ingenting . Jag har skrivit blogg och jag har viljat gått ut.
Mamma undrade om jag ville hjälpa henne att ta in hästarna , men nu känner jag mej jättehängig och orkade inte gå ut. Typiskt !!
Nu sitter jag här , funderar lite på framtiden faktist .
Vad jag ska göra när jag flyttar hemifrån och sånt. 
Det är ju faktist ganska så snart.
Imorgon ska jag till Sunny, var typ flera dagar sen jag orkade pallra mej ner till stallet .
Men imorgon ska jag det, vare sej jag orkar eller inte ;)
Ska också gå en promenad kanske, kanske får jag med mej Sandra ?
På onsdag ska jag ju till tandläkaren och fixa tandställningen också ,den gör faktist ont nu..

Menmen, kanske drar iväg med ett blogginlägg innan jag går och lägger mej .

Puss kära läsare.<3


Kommentarer
Postat av: Mr-Female

Krya på dej älsk<333

2008-09-06 @ 21:57:25
URL: http://mrfemale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0